Sunday, March 25, 2012

kami ke kota tinggi!!!!

11/3 ritu kenduri kawin sepupu aku yang berpangkat leftenan (kononnye mcm gempak ler..) aku pun riki2 si suami la nak g tgk jugak walau mcm mane skalipun..then dia setuju..kami sewa chalet 1 malam rm120.tapi mak aiiii chalet dia lgsg x best!xberbaloi lah dgn hargenye.



















 oooooopppppppssssssssss i step on ur dress la sayang..hahahaha











 setiap seorang pegawai TUDM kat atas pelamin tuh dikenakan bayaran RM100 seorang untuk majlis pedang nih.



 budak gomok yg eksen!


 mama n zikri


 mak aiii lalat penuh kat meja beradab..kalo diteliti sampai hitam meja tuh ..geli!


 ada replika kapal terbang sebagai tanda pegawai TUDM


 si pengantin pompuan kata mukanye mcm tiz zakiah..hahaha celah mana aku pun x tau!


sian si angah ngan faqrul tertido letih sgt..

agak mendukacitakan g majlis yang hujung dunia punye la jauh minyak full tank pun habis boleh lah time nak bergambar si pengantin lelaki iaitu sepupu aku sendiri boleh turun dari pelamin dengan alasan nak mengiring kawan tentera dia nak balik..pikir lah skit beb..1 snap gambar tuh apelah lama sgt  sedari dari tadi lagi kami dah menunggu giliran kat bawah..ni dah susun elok2 posing atas pelamin ko boleh blah mcm aku nih dtg dr kampung sebelah jer...so si suami yang dah naik angin terase seperti dibodohkan terus blah masuk kete..aku pun berasa hati lah jugak...

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...