Thursday, September 6, 2012

p pasar????

Hari ni memang dalam sejarah lah aku g pasar borong selangor bertiga dengan anak-anak jer.biasanye aku pegi tapi dok dalam kete jer..aku memang dari kecik allergic g pasar.hahaha...banyak cun muka aku erk!tapi disebabkan sabtu nih aku jemput kawan-kawan datang rumah so terpaksa lah tadi g pasar beli barang- barang mentah.

sampai je pasar zikri dah siap- siap cakap...Bluwekkkkk!!!!abg bau busuk lah mummy...hahaha saber- saber..sekali zara plak cakap 'bucuk la bucuk la..haha..aku bli lh jugak bahan- bahan nak masak tuh pastu cepat-cepat balik...sampai rumah cepat -cepat basuh kasut terus g mandi..serius busuk lah pasar tuh mengelodak perut aku nih dah macam nak terkeluar sizzling yang aku mkn kat jusco.

Ada yang bertanya menu apa hari sabtu nih...hehehe adalah.meh lah datang..baru tau.tapikan ada gak lah manusia yang bangsa apa lah kan sibuk je tepon suamiku nak request makan itu ini...sayang...meh dinda nak cakap erk orang dah jemput tuh ko makan jer la.bukan aku letak racun tikus pun..macam lah ko jer tetamu aku jemput.dah la aku masak sengsorang kalo ada maid bole lah nak melayan.

ok ok ok i nak chow dulu nak mop lantai rumah plak...tatata

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...