Monday, October 1, 2012

Peluang Bisnes Untuk Anda..

salam semua....

Hari nih ada berita baik..Aku nak share dengan korang semua...
Nak x meniaga tanpa perlu kuarkan modal??
Yang penting rajin and komited..
Korang cari customer melalui FB @ Blog @ kawan-kawan..
Then urusan penghantaran akan dilakukan oleh aku sendiri.

Caranya adalah seperti di bawah: 

1. Cari Customer melalui FB @ Blog @ Kawan-kawan
2. Customer akan bayar harga produk mengikut harga pasaran.
3.Agen dropship (awak lah tuh) akan bayar kepada aku harga agen.
4. Setelah bayaran sah diterima, aku akan delivery barang tersebut.

Kerja mudah je lalink semua..You all cari customer and aku akan courier barang...
Kalau berminat boleh sms aku kat 012-2265570
Segala info mengenai produk boleh didapati melalui blog ini @ pun internet...

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...