Sunday, December 23, 2012

SEMI INNER


Salam Sabtu ...
Entri kali ini adalah mengenai Semi Inner..Ala Inner yang orang dok pakai buat sukan ataupun orang pompuan paling suke pakai inner sebab nak cover lengan sebab pakai baju lengan pendek @ kainnya jarang..so kalau dulu-dulu inner nih ada yang sarung had lengan jer tapi sakit plak mencengkam lengan.ada plak yang sarung macam t-shirt..tapi semi inner aku nih mcm ala ala cardigan ..jenis kain cotton yang best and tak panas.

ni adalah range warna yang ada setakat 23/12/2012 tapi akan restock lebih banyak lagi insyaallah..(akan update kemudian)

 Ha nih la dia contoh semi inner yang aku maksudkan tadi...SEE!!! tak payah sarung 1 badan..memang cover habis lah lengan you alls..(**gambar ehsan dari google)


 Ha nih bile dah sarung t-shirt kat luar..memang nampak kemas jer la..lengan yang besor macam aku nih pun x sakit la nak pakai inner..

So pada sape sape yang berminat boleh dapatkan daripada aku hanya RM13 sehelai.Biasa kat pasar malam aku tengok rm 15.Pada sapa-sapa yang berminat nak berniaga secara online @ pun kat pasar malam, harga borong ada disediakan..just sms/whatsapp kat no aku nih 012-2265570







No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...