Sunday, January 13, 2013

Agoda.com Ok ke?

Tadikan aku godek-godek internet sebab plan nak g melaka Raya Cina nih.. Malas lah aku nak kena balik kampung mana-mana. Baik bawak anak -anak jalan-jalan. Yerla cuti 4 hari tuh kalu dok kampung pergh!!!!LEMAU LEMAU!! Ditambah plak dengan dorongan sahabat baik aku tuh so tadi giat la mencuci mata tengok rate hotel kat melaka. Sekali aku tengok kat Agoda.com macam murah and review orang yang dah booking pakai web tuh pun ok... Makanya aku pun dengan laju pilih la hotel Naza Tally Melaka. Hotel 3 bintang jer.. Untuk 2 malam Rm344. Pas aku dah buat payment tuh baru aku tersedar diri bahawasanya aku tak check la plak Agoda.com nih asal dari mana. Aku bantai je bayor! Adeh... Terus hati tak karuan.. Ntah-ntah hilang la duit aku Rm 344 tuh.. Huhuhu jangan panik.. Esok kol hotel tuh tanya ada tak receive payment aku.. Kalo tak da... Huhhuuu kelaut la aku!!! Esok aku update balik pas dapat respon dari hotel. Kalu ok korang boleh try lah pakai Agoda.com nih. Kalu tak ok jawapan aku dapat esok...jom ramai-ramai boikot web tuh.

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...