Sunday, April 10, 2011

dinginnya angin...

syahdu x tajuk malam ni??hahaha..aduhai periksa lagi bape hari je ni assingment aku belum pun siap.ni tgh bersengkang mata la nih nak memikir ayat nak siapkan internet marketing ni..benornye mata den ni dah nampak burung n bintang ni nak tido ler tapi memikirkan nak anto selasa ni terpaksa la ku tahan..
esok keje x??kuikuikui kalo aku sihat aku g la tp kalo poning2 ke x boleh bangun aku MC jew..ceh da banyak mggu aku keje 4 hari jew..hehehe ni tggu nak dapat surat warning je lah nih..xMC aku EL.aku skrg ni dah malas la.sikap malas tu menguasai diri sangat2..nak lipat kain bertangguh nak buat assignment pun bertangguh..walhal hari ni aku seharian dok rumah tapi kain berlonggok2 aku xlipat!mak aii malasnye..

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...