Sunday, April 17, 2011

zara ooo zara....

mcm gini lah mukanye kalo nangis.nak dukung jew..
 again its about zara..dari hari khamis dia demam.kalo malam lebih teruk demamnye..so budak kalo da namenye demam hmmm xtido malam ler jawabnye aku nih..


cepat sihat yer cayang musyuk mummy

sedihnye muka cayang



tapi yang agak aku kecewakan sgt2 ialah sikap suamiku..hmm nape la yer kalo aku kejut zara demam panas dia buat banggang jer..org len pun keje gak penat gak..aku ni walaupun keje gomen banyak gak bendenya nak kena settle kat opis.dia boleh la kata kepenatan sgt2 sebab tu x sedor aku kejut.peh kalo ko la yg skt berdesup mengejut aku minta urut..xpe bang hari ni hari zara esok lusa hari ko datang ko jagalah sendiri diri ko

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...