Monday, November 14, 2011

saya dah gemokkkk!!!

hahahah gelak tgk tajuk entry!td tgh hari mcm boring nak g tgk zara kat taska nnti dia feel ngada2 melalak menjerit2 sebab mummy dtg..so baik i g jenjalan alamanda..niat nak g tgk alat fitness..ngeee!!!
aku pun dgn rajin nye lepas shopping kat parkson sengsorang, aku g masuk kat fitness concept...MAKKAIIIII mahal kebenor lah set alat senaman dia...pakat2 6K ke atas..FUH!baik aku diet jer lah...ritu g jenjalan kat CArrefour xda plak semahal tuh.Agaknye sbb kualiti kot..tapi kesimpulannye baik lupakan je la niat nak beli alatan itu di fitness concept.g survey tmpt len la...

aduhai injection depo nih dah buat aku naik 2kg la...risau2....next month nak cucuk lagi...tapi kalo dipikir-pikir dari gemuk sbb beranak baik gemuk sbb inject.hmmm aku bukan x nak anak lagi tapi not ready yet la..skrg nih pun tunggang langgang budak dua itu bergadoh.kalo muncul yg ketiga pasti kiamat duniaku...ishhhhh!!!

ooo..mulai skrg ni kena control makan...BOLEH ke>??????harus boleh! GO FARA GO!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...