Monday, November 21, 2011

uptown

mlm td kami g tgk papa niaga kat uptown JLn Reko..sekali tuh baru jer sampai budak bucuk nih jatoh plak...aduhai dah lah aku x bawak baju spare..so pas setup siap kedai aku g lah meronda nak carikan baju,,budget dlm RM10 jer..xnak mahal2 aku kan kedekut!hahahaha....sekali dapat lah baju ultraman.

 dah mcm laki anak dara aku nih plak...yg kelakarnye pas zara pakai je baju tuh trs zikri kata ' mummy nih baju abg.bukak2 abg nak pakai'....hahahahha...abg..ni baju adik..bukan baju abg ok...zikri pun x blh terima adik dia pakai baju ultraman.dok lah suruh aku bukak.
zikri mkn aiskrim potong...pokcik yg jual aiskrim ni jugak yg untung.org deret2 beli dgn dia non stop.dah lah tapak pun x payah bayar.

 tgkkk....zara dah comot dah rambut pun serabai..dok lah berkepit dgn paksu dia.

so far niaga kat sini mcm ok lah...xda la masyuk tahap cipan tapi ok lah..lagipun adik dah start cuti sem so dia akan take over lah pas nih.nak harapkan laki aku???HHMMM 1 minggu mau 2 kali jer dia niaga.HAMPEH!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...