Wednesday, June 20, 2012

Kesian kat dia...

Aku kan kat opis ada 1 masalah besar...Macam ne yer nak cakap tapi x nak lukakan hati orang tuh...
Kadang aku dah sindir-sindir secara berhemah tapi dia xpaham jugak..Aku tau dia dengar cuma dia buat-buat x tahu jer...Ada gak aku terpikir lah nak je cakap direct kat dia tapi takut dia kecik hati kang dia santau nye plak aku nih!hahahahaha...

Beb! kaki lu busuk woooooo...Sangat-sangat busuk! Orang yang lalu lalang kat area tampat lu duduk tuh sume tanya tuh bau ape.....siap cakap bau sampah lagi...Ko x kan lah x nampak aku tutup hidung sepanjang hari..Kadang tutup muka dengan bantal bagai...Please la ko alert skit...Muka xda cacat cela tapi kalau kaki busuk mak aiii lari awek2 ko tuh....

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...