Saturday, June 23, 2012

Pedicure @ Alamanda

Hari khamis lepas masa Zikri tengah training piano kat Yamaha Music tuh aku pun amik kesempatan lah g buat pedicure kat dalam alamanda tuh..servis dia ok la sesuai dengan harga dia RM65 untuk pakej Aloha (sesuai untuk kaki yang pecah-pecah)..mule-mule mcm sayang gak duit sebab potong kuku sendiri kat rumah lagi lah murah n free jer tapi bile bayangkan tapak kaki aku yang hodoh tuh lagi baik aku tutup mata je bayar...Aku kan jenis kalo ada je kejelikan kat mana-mana cepat2 lah aku g cari solution..hehehehe..xpe duit boleh diusaha cari lagi..


 Gile hodoh tapak kaki yang pecah-pecah mcm org keje buruh!


 bersiap sedia untuk di'pedicure'kan ....


 Zara budak baik...(tapi mula-mula jer pastu ha..dia pun dah ikut
jadi mcm si tukang potong kuku jugak)


 Syok wooo kite baca-baca mag org potongkan kuku....

 Sekali tengah syok2 tuh si suami plak kol tnye aku kat mana sebab kelas piano
tuh dah habis..mak aiii sibuk tol...bile dia dtg je kat kedai nih dia siap cekak 
pinggang sambil berkata ' wah mummy dah mcm org kaya potong kuku pun
kat kedai' siap gelak2 sinis!hantu btol lah ...

 Keadaan kaki selepas treatment...ok la boleh datang lagi buat ulangan treatment.


































No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...