Wednesday, February 6, 2013

Felinna Vit C

Yeayea barang yang di tunggu dah sampai. Aku memang pengedar produk Felinna tapi untuk InchLoss je. Yang vit.C nih memang payah nak dapat stok. Ni pun beli online dari pengedar lain. Sebabnya aku nak try dulu keberkesanan Vit c nih yang dok orang perkatakan then baru start jual. Bukan ape...konsep jualan aku ialah cuba dulu. Berkesan baru jual. Kang kalo orang tanya tak lah ko meraban nak keletong macam - macam. Macam Kolagen Ephyra tuh memang aku amalkan baru aku jual. So far Ephyra memang the Best! So tunggu la result untuk Vit C From Felinna nih. Aku akan update dalam tempoh 2 minggu dari hari nih sebab malam nih baru nak start makan.

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...