Saturday, February 23, 2013

Berhujung minggu di Taman Tasik Cempaka

Tadi tengah sedap-sedap tido sekali hujan lebat. Disebabkan mamai aku pun biarkan jela kain kat luar tuh dengan harapan si suami yang ada kat luar tuh akan tolong angkatka. Sekali aku kuar bilik haaaaaaaa langsung xdiangakat. Pergh! Mak bengang okey! Si Zikri plak sedap je tengok kat pintu siap cakap mummy dah hujan lebat. Dengan lajunya tangan aku nih mencubit zikri sebab benggangkan si bapaknya.haaahaha anak yang kena!
Pastu sebab macam moody si suami pun ajak g jogging kat taman tasik cempaka. Aku pun siap la mandikan zara semua then serahkan kan si laki siapkan anak pakai baju. Aku siap-siapkan diri terus masuk kete. Sekali tengok zara adalah seperti dibawah. Dengan baju zaman bila la dipakaikan. Ha mula la mulut aku nih membebel. Mood spoil sebab aku x ske anak-anak aku pakai selekeh macam orang asli hokey! Agaknya laki aku nih siapkan anak-anak asal ada je la kot... Haih...


No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...