Thursday, April 4, 2013

Sentap tau

Korang kan selalu tak kena kalau time bayar makanan @ beli pape jer lah kan pastu kan ko dah hulur tangan nak amik duit lebih tuh, makcik kedai tuh hempok je duit ko kat meja???? I is SENTAP lunch tadi ada lebih 70sen pas beli nasi, pastu aku hulur lah tangan nak amik duit tuh boleh ke dia letak je atas meja. pastu next customer belakang aku adalah lelaki. aku perati je tengok dia letak duit tuh atas meja atau hulur...boleh plak hulur elok-elok..Makcik memang nak menggatalkan!!hahaha..


Orang niaga nih kalau muka tak mesra alam aku memang tak suke..And selalunya aku akan tidak repeat order kalau si penjual muka macam harem! Sebab tuh kalau aku jumpa customer aku akan seboleh mungkin ceria-ceria selalu and share experience dengan depa sume pas beli barang-barang jualan aku. sebab tuh aku banyak yang repeat customers.Aik bukan riak tau just bagitau jer...

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...