Thursday, July 25, 2013

Dah mula Jual Tabita Trial Set

Tada!!!!!!! Pas guna Tabita masuk minggu ke-3 jerawat dah mula surut..tinggal skit je lagi kat area dahi sebelah kanan and skit lagi kat dagu... Jeragat memang beransur hilang! I LIKE!!!!!! Serius aku penah guna a few brands yang macam terkenal jugak tapi kesannya tak lah sehebat Tabita. So, disebabkan kesannya yang SUPERB, aku decide nak jual Set Trial Tabita nih. 1 Set RM 130. Ada pencuci muka, Toner, Krim Siang and Krim Malam. Jangan risau stok aku amik dari stokis yang memang confirm ORIGINAL!


Ha... nampak tak skit je lagi kat area dagu and dahi tuh??? Mula-mula pakai memang lah macam pedih skit tapi bile masuk minggu ke 3 nih dah mcm okey dah...Takde pun sakit-sakit... Aku suggest kat area yang banyak jeragat and jerawat tuh, korang kasi tonyoh lebih skit so dia akan kecut la..Pastu masa mula-mula pakai tuh jangan mekap or pakai bedak...Bila dah okey dah tak menggelupas baru pakai bedak Hokey!

 

Kasi close up skit...biar korang jelous! Hahahaha...pas aku upkan entry pasal Tabita nih ramai plak yang bertanya pasal set nih and macam mana pengalaman guna... Gambar diatas adalah non edit dan tidak menggunakan sebarang foundation cream. Hanya Toner Tabita and Day Cream Tabita and Bedak Miami dari Cosway!

Jangan tunggu lagi...cepat-cepat sms / whatsapp aku @ 012-2265570

1 set RM 130

ada:
  
1. Facial Cleanser
2.Toner
3. Day Cream
4. Night Cream
Barang confirm Ori...No worries Okey!
Order sekarang untuk cantik di Hari Raya! Cewah...

2 comments:

  1. HH just nak inform yang tabita dah tukar packaging tau. Ini disebabkan ada banyak sangat tabita tipu. Kawan HH pakai yang tipu tu pipi kelupas teruk sampai berbekas kat pipi tu. Kesian.

    Erm.. HH tatau camaner nak download gambar tabita baru tu kat sini. So HH bagi link jer lah ek? And dalam link tu ada cara nak detect Tabita tipu kalau packaging lama.

    http://hazemanhuzir.blogspot.com/2013/08/tabita-new-packaging-fake-tabita-vs.html

    ReplyDelete
  2. hai HH thanks for the info.. Saya punye stokis dah maklumkan pasal new packaging tuh dan in sha allah barang yang saya jual is original.

    ReplyDelete

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...