Tuesday, July 16, 2013

Trial Tabita Day-7

Setelah seminggu guna Tabita kulit sudah mula mengelupas. Start guna pada hari rabu lepas.Menggelupas area dagu and pipi...Sakit gak mcm perit-perit gitu...Tetiba jerawat macam naik banyak plak kat dahi.
Tapi member bagi tau dia memang akan naik jerawat pastu hilang.Aku perasan parut jerawat dekat dagu pun dah mula kurang.Pastu macam makin cerah.Mihmihmih...

Kelakarnya masa hari sabtu lepas g delivery EPHYRA kat area rumah aku nih. Customer aku macam terkejut sebab tengok muka aku mengelupas and agak merah-merah..pastu dia ingatkan sebab EPHYRA lah kulit menggelupas.huhuhuhu Tak ya...EPHYRA langsung tidak membuatkan kulit anda menggelupas. Sekarang aku sedang menggunakan TABITA sebab tuh jadi macam nih..

Okey pasni akan update lagi samada okey ke tak...kalau betul-betul okey dan berkesan, In Shaa Allah aku akan jual Tabita jugaklah.. Tapi kalau aku rasa tak okey... Nope tak akan jual.. Setiap barang yang aku jual adalah diuji dulu oleh aku ya..
ta....

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...