Monday, May 9, 2011

selamat hari ibu....

semalam 8 mei adalah hari ibu..so selamat hari ibu mama..terima kasih sebab besarkan akak dengan penuh kasih sayang..akak sayang mama...

semalam jugak pertama kalinye aku berpeluang masuk ke ICU HKL (wad pediatrik).bukan anak-anak aku yang terlibat tapi menziarahi Izmeer Mikhail..di saat auntie tulis entry ni hati auntie x putus2 doa moga Izmeer cepat pulih dari koma..xsanggup tengok mama Izmeer nangis lama2 mcm semalam..ooohh ya Izmeer jatuh tangga masa main kat rumah neneknya..xtau mcm mana boleh jatuh sebab yg main sume lari.sedar2 jiran yg panggil ayahnye.For info parents Izmeer baru divorced and ayah dia dah kawin baru..aku rase inilah akibatnya kalo anak dibawah penjagaan ayah..kureng prihatin..mak tiri plak apa peduli..yelah dah bukan anak dia..

doktor dah cakap semalam xda harapan nak pulih..xda darah beku kat otak tapi xtau la..tunggu jantung berenti je atau diaorang putuskan bekalan oksigen..YAALLAH panjangkan lah umur anak kecil ini YaALLAh..sungguh aku x mengenalinya tapi hati aku betul2 tersentuh melihat keadaannya semalam sampai x bleh tido..

Semoga Izmeer Mikhail cepat sembuh dan pulih seperti selalu..AMINNN...

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...