Sunday, May 15, 2011

Special Gift For Him

Ketika aku menulis entry ini Pak Jamri sedang bersoping di Hudnyai..dia g dari hari jumaat sampai esok..hmm aku xda lah excited sgt belikan dia hadiah ni tapikan dia kalo g soping dia x tau bli barang dia.barang aku pun x jugak..hehehe abis barang sape????dia x bli pun...dia bli sehelai dua jew untuk anak2 n aku la..dia bukan jenis membazir..
Last week dia tepon katanya buckle belt dia dah patah..SEDIH katanye!hahahaha..kalo korang nak tau belt tuh aku beli tahun 2002 sekarang sudah 2011 baru ni patah..belt dia x penah rosak sebab ori kulit..aku beli kat RUSHAI LEATHER kat PLAZA ALAM SENTRAL shah alam.So memandangkan ni dia tengah x da,pagi tadi dalam pkol 10, aku gerak la g sana jugak sebab dah usha2 kat Parkson kualiti belt itu adalah jauh berbeza.pilih2 aku berkenan seperti yang diatas berwarna dark brown...hope dia suka la..

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...