Monday, June 13, 2011

Jangan Dijolok Sarang Tebuan

Nampak x apa kat atas pokok tuh???hari sabtu ritu abah tunjukkan kat aku hadiah si tebuan ..mak aiii besornye lah ko menyarang depan rumah aku.Dah tuh kot main dekat lagi dengan ampaian kain aku..semalam aku nak sidai kain mata dok lah mendongak ke atas.bukan ape..aku dah penah kena tragedi pahit diserang tebaun masa kecik2 dulu dengan atok..lekuk kat pipi aku ni! ni lah kalo sebeso sarang nih jatuh memang habis lah 'KO'!
Pagi ni sebelum g keje aku jeling lagi dah main bertambah beso..ish!xboleh jadi nih so sampai je opis aku terus kol bomba.diaorang respon cepat nak datang buat pemantauan(dlm stgh jam pas aku kol) n malam kang diaorang akan start operasi..tapikan yg x bestnye laki ku la..ada ke dia kata kan wan ada.eh aku tau lah wan tuh bomba tapi hari sabtu malam lepas korang kata nak asapkan nak halau tebuan tuh tapi xjadi plak..so sebelum benda tuh menyengat aku n anak2 baik aku take action.bagi aku hidup nih memang x boleh nak harapkan orang sangat!memang xkemana...sorry lah bang i bukan nak melawan u tapi this is for my own safety!sorry!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...