Wednesday, June 15, 2011

Pagi yang panas!

Semalam aku balik awal kos ada something urgent nak kna buat..Tup2 pagi nih datang opis..........
hmmm tempat sudah berkemas TIDAK seperti sediakala!HATI SUNGGUH PANAS! paper recycle bercampur dengan kertas jawapan kuiri...LAHANAT mana yang berani kemas meja aku sampai mcm ni!
macam la aku nih cuti bersalin ke cuti lama sampai ko nak kemaskan meja aku mcm nih rupanya!!!!!
ARGGGHHHH sumpah aku memang benggang yang teramat2!!!!
Aku tanya member depan dia kata si Tudung Labuh yang kemas meja aku! EEEIII nak je aku juih2 kan bibir tebal ko tuh!Tau la 5S nak datang yg ko sibuk mcm sial kemas meja aku buat apa!dan yang lebih membengangkan aku adalah aku kehilangan bank in slip belajar adik aku!pergh!!!!!mmg nak menyusahkan aku lah!
Kalo ikutkan hati aku yang mengelegak nih nak je aku tolak dia masuk longkang!!!!BUDUS!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...