Monday, July 11, 2011

bicara pagi

ketika aku sedang sibuk membuat kerja pg td...
telefon berbunyi......

P (Peminjam)   : hello saya nak bercakap dgn Puan Nurfarahida
aku                 : iye saya
P                    : saya tengok dlm email loan saya dah lulus.bila surat tawaran akn dikeluarkan
aku                  : tgk sistem (8/7) tp fail blm dpt kos peg.cuti..aku kata la kalo nak datang amik,dtg                             lh esok kos skrg ni keje2 sorting sume kena buat sendiri..
P                     : (TETIBE.....) AWAK NI KAN BERCAKAP LANGSUNG X MESRA PELANGGAN
                           ********** PERG!MCM2 AYAT TELAH DIKELUARKAN OLEH SI SIALAN INI.
aku??? lantasnye aku meletakkan gangang telefon ditepi meja dan mebiarkan dia berbebelan seorang diri.

OOIIIII ko tu pun S17 jer aku tgk gaji ko pun pas tolak byr rumah tggl 200++ jer ko x payah lah nak jerit2 kat aku! yang bestnye ayat dia dr mle2 jumpe aku last week dia siap kata banyak kali saya bz xda masa nak dtg..u kol me bile dah lulus! eeehhhh makcik ko ingat tepon aku ni angkat jew boleh kol luar ker??? ngok ngek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ni td pun dia bising2 kata saya xkan datang sana sebab saya bz xda masa pun nak datang sana..cewah ayat mulut busuk ...mcm bagus!eiii rumah aku lagi mahal dr rumah ko yerrrr ko jgn nak kekwat sgt kang aku bako rumah ko tuh...aduhai................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...letih

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...