Monday, July 11, 2011

ada jugak org mcm ni...

wah lamanye x jenguk blog..heheh busy sgt2 kebelakangan ..ada sesuatu yg aku nak coretkan pasal seseorang...aku namakan dia N je la..dulu aku ada buat bisnes popia nestum.meletop gak sambutannye masa tuh..aku publish dlm net boleh dapat sehari 5kg..tp skrg dah mls nak buat dah sbb dah banyak pengacau..lagipun ritu kan aku bz dgn bisnes baju..

ada lah satu hari tuh aku sembang2 kat taska psl ada org nak order popia tuh 10 kilo tp aku mcm x sanggup jer..pastu ni jap td ada lah si N tuh tepon tanya kalo aku aku x nak buat dia nak..kuikuikuikui...udah2 lah tuh yer..dulu mase dia tgk bisnes aku meletop jualannya kat taska,dia dok bodek aku siang mlm nak nak resepinye..katanya nak buat mkn sendiri sebab dia ske..ha..pastu kan aku nih jenis org murah hati..aku bg lah resepi tuh siap aku g rumah dia lagi ajarkan cara2nye...korang tau x apa dia buat kat aku????kengkawan kat opis dia yg nak order (sebab aku ada bagi tester) dia yg sebat sume order tuh menggunakan resepi aku...haih!!!ini mcm punye olang pun ada ka???siap bile dah kantai dia kata rezeki kan masing2...

perghhhh sedap erk ayat ko..ok x pe aku terima la kalo dah mcm tuh..then nape plak tetibe rini ko nak amik order aku lagi???siap kol lagi...aku rase elok lah aku x da kawan mcm ni ...xbaek langsung!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...