Friday, July 22, 2011

bukan tolak rezeki

hari ni kan ada jamuan kat opis semperna nak menyambut Ramadhan ..
tapi aku x join pun sebabnye.....ada 1 lady nih last week masa amik makanan
dia boleh sound aku kata' u bwk ape today?' aku katalah x bawak pape
sebabnye x tau...pastu dia balas balik 'make sure next week u bwk something'
pergghhhh ayat ko mcm sial la!nak je aku baling makanan tu kat muka ko!
pelik aku tgk perangai Lady ni yang makin menjadi2 mulutnya.
sampaikan aku panggil dia 'si kepoh'
teringat masa zaman dia susah belum ada kete 2 biji nak g amik anak
sekolah pun pinjam kete aku...tapi yelah aku ni bukan la jenis berkira.
aku bagi jer...sekarang laki ko da gred 48 mcm ni plak perangai ko yer...
bukan sume org boleh tahan dengan mulut ko mcm tuh...aku ni mulut bisng 
gak tapi aku tau mana batasan nak bercakap dengan kawan2 supaya xdibenci orang.
harap dia sedar la..

1 comment:

  1. oooo....ptt la x nampak ko tadik..igt ko x dtg kejer..hmmm..lantok jer ngan owang mcm tuh...smlm pown dok tnya aku bwk per...eh org yg samer ker erk..???hahahaha..

    ReplyDelete

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...