Friday, July 13, 2012

Ephyra di Shah Alam


Ramai yang bertanya-tanya sekitar shah alam nak amik kat mana kan...
Mula-mula aku nak say sorry sgt2 sebab masa pihak oceanlife kol tuh aku 
mmg cadang nak cover sekitar shah alam sekali sebab parents aku bukak kedai 
kat situ..but then something bad happened, so aku xjadi plak letak...
Tapi disebabkan hampir setiap hari aku dapat kol dari orang sekitar Shah alam
yang nak amik by hand, so korang boleh start amik Ephyra nih kat Maybank Seksyen 18 mulai 16/7/2012
pada adik aku..pas payment diterima, aku akan kol adik aku utk set up barang utk korang.
Tapi korang kena datang sendiri lah kat bank tuh melainkan atas budi bicara adik aku kalo dia 
sudi nak hantarkan...Kalau susah sangat, bayar je postage rm10 aku deliver by post terus.

Oh ya Ephyra masih lagi dijual pada harga rm195 utk 1 kotak sehingga diberitahu kelak..

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...