Friday, July 27, 2012

Zikriku sayang...

Kerje rumah sume dah settle jap tadi...Yeayeyayea...Esok pas sahur boleh lah zzzzz....
pastu g opis jap siapkan keje..kebelakangan ni banyak keje opis yang tergendala mungkin
sebab hati x berapa tenteram..arghhh!bosan dengan perasaan mcm nih..seharian hari nih kol BPH
nak uruskan hal kuarters tapi nan ado!haram x angkat..

ohh nak citer pasal zikri..budak ini sudah besar sekarang..dah mcm paham perasaan mummy dia..
kadang kalo nampak mummy nangis, dia yang tolong kesatkan air mata mummy sambil kata 'mummy jgn lah cry abg sayang mummy'... hai anak rugi sapa -sapa yang tidak tahu menghargai kamu...

ni nak share gambar dia dengan baju buruk je di petang kejadian mama aku jatuh motor..disebabkan aku teramat lah stress masa tuh aku bawak anak-anak aku g tasik depan PICC tuh nak tenangkan pikiran..sebabnye x nak mama @ abah nampak muka aku yang not so happy tuh..

 masa nak g taman nih aku suh dia g toilet kencing dulu dia nangis-nangis x nak,
so mummy naik angin terus kena cubit kat pipi..kesian zikri...





 hahaha muka dah mcm haper dengan baju buruk dia tuh boleh sampai 
ke depan PICC..walaupun kejap je g taman tuh tapi dia happy la..

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...