Tuesday, March 19, 2013

Lelaki owh lelaki

Haih sembang-sembang dengan sorang kawan nih..Mula -mula macam okey jer. Bincang macam-macam hal politik/life/study then tetiba dia request 1 benda. Nak gambar aku! Hoiii apehal plak gambar aku yang ko nak tatap. Aku tanya watpe dia kata saje...Okey...Then sembang benda lain aku malas nak layan keoveran dia tuh as father and husband, ko tak patut buat mcm tuh okey! Then dia back to previous topic nak gak gambar aku. Eh eh eh....ini macam punye olang ada chance mau di block in my FB nih. Kang ada plak aku meroyan nak ikut laki orang plak..Hahahaha.. AWAS! jangan mencuba-cuba sebab saya tak suka!
Nak kena TUMBUK??????

Aku kan percaya hukum karma..KARMA tuh macam 'what u give @ did, will get back to you'. Btol tau...Aku selalu kalau orang menyakitkan hati aku nih, soon or later dia plak akan rasa sakit hati macam yang aku rasa. Sebab tuh aku sekarang kalau orang sakitkan hati aku sampai terluka hatiku ini...OWH...jaga-jaga la ko pun akan rasa macam mana ko dah buat kat aku! HAAHHAAHAH..

Sebab tuh aku cakap kat laki aku, ' tak pe bang buat lah saya nangis, nanti 1 hari abang pun akan menangis jugak!' dia diam....sebab tuh jugak aku tak berani nak buat sesuatu yang tak baik terhadap laki aku. Walau macam manalah buruk dia tuh, diam jer lah..Terima jer la dah sebab dulu dia jugak yang aku kejar-kejar!kahkahkah padan muka aku!

Kesimpulannya, jangan suke buat sakitkan hati orang. Jangan rampas hak orang. Jangan buat orang lain bersedih sebab 1 hari nanti bila kita susahkan orang, kita pun akan menangis mcm orang yang dah kita buat tuh.

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...