Saturday, September 7, 2013

Reborn @ Alamanda

Baru-baru nih dalam hari Rabu aku g buat massage kat Reborn Alamanda. Amik urut kaki 1 jam + 10 minit urut bahu RM 65. Dah banyak kali aku urut kat sini sebab urutan dia berkualiti. Berkualiti sebab memang sedap urutan tuh and ko boleh request nak kuat mana. Cuma 1 je la kekurangan pekerja dia tak boleh cakap english tak boleh cakap melayu. Cuma kalo ko tetibe sakit kennn pastu ko jerit 'hurt' ha dia paham la. Huhuhuhu... Boleh pilih nak orang laki ke pompuan yang urut. Orang melayu tarak okey! Cuma pompuan china and laki 2 orang sabahan. Tapi sepanjang aku urut kat sini aku amik pompuan la. Kang amik laki kang jadi issue plak. Hahahaha.. Tempat dia pun open air so kalau korang jenis-jenis yang macam tak bole urut-urut depan laki tempat nih tak sesuai la. Melainkan urut whole body tuh dalam bilik la. 1st time dulu amik pakej whole body massage masa urut best gile sekali dah balik malam tuh macam nak demam sebab sakit gile belakang badan. 3 hari baru elok
hahahaha urat terkejut! Serius sape-sape yang tak pernah berurut kan manja-manjakan la diri anda at least sebulan sekali g lah SPA. Best weiiii dan best lagi aku bawak Zikri dia diam je main game. Hhhaha syok la aku lena tidur sambil orang tenyeh-tenyeh kaki aku.

1 comment:

  1. best urut kat sini... pnah buat bekam gak..ahhaha. seminggu lebam. badan sakit. mmg banyak angin betul..

    www.rinaprettyhealthy.com

    ReplyDelete

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...