Tuesday, September 3, 2013

Zara budak comel nak say good night!! Dah 2 hari Zara x pegi school sebab mummy MC sebab mummy demam.. Dan lagi zara tak nak pegi school sebab katanya cikgu d**** rotan tangannya. Huhuhu takpe la cikgu nanti 1 hari awak ada anak awak tau la mcm mana rasanya kalau anak mengadu kena pukul. Lagi lagi gaji awak tuh mak budak yang awak pukul nih yang bayar. Ngeh ngeh ngeh.... Tak pew i halalkan je setiap perbuatan u tuh sebab karma tuh akan jatuh balik kat u hokey! And dah xlama dah lagi few months je pun Zara nak dok kat situ pastu bye bye Taska tut tut!

Dok area Putrajaya masalah taska memang big problem. Kadang bayar mahal servis macam haram. Bayar murah ntah la lagi macam mana. Rasa nak preggy lagi pun takut mengenangkan hal taska anak-anak. Kalau dulu bole masuk taska and tengok macam mana pekerja taska tuh handle budak-budak and apa yang diaorang makan and banyak mana kuantiti dalam setiap pinggan pun hati aku sedih. Sebabnya apa yang aku bayar tiap-tiap bulan sangat tidak munasabah dengan apa yang anak-anak aku dapat setiap hari. Last-last aku give up aku sanggup bawak Zikri hari-hari pegi opis pas habis smart reader. Nih lagi la prosedur baru tak bole masuk langsung hurmmmm lagi la hebat melantang agak nye depa jerkah-jerkah budak-budak. Untuk bulan 4 bulan nih memang tawakal je la aku hantar Zara kat situ. Kadang bile dia sampai je depan pintu taska pastu menangis aku sekali nak nangis sebab tau mesti ada yang tak kena.. Tapi nak buat macam mana la kan tak kan aku nak angkut zara g opis plak kan... Hope baby sabar jela sampai end of this year ya.

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...