Wednesday, October 16, 2013

Kerje owhhh kerje

Semalam kan raya haji punyala best bole makan banyak-banyak. Aku masak laksa and nasi arab. Licin wooo tak sempat nak snap gambar. Aku ske kalau masak and orang makan dengan lahapnya.huhuhu.... Tapi aku tak makan pun nasi arab tuh sebab waktu begini aku lagi hadap nak makan mee -mee dari nasi. So far bleeding still lagi berlangsung dengan jayanya. Aku pun dah give up nak g klinik medang kan.. Berserah jer la.

Owh hari nih masuk keje je aduhai meja aku penuh la dengan fail. Tuh belum lagi borang orang apply loan yang aku belum semak. Napelah ramai sangat orang beli rumah sekarang erk??? Aku jugak yang merempat tak da rumah lagi. Huhuhuhu nasib ada rumah kerajaan. Kadang pagi dah bangun pkol 6 tuh aku bole sambung tido lagi kat bilik tengah sementara nak amik mood nak iron baju. Kadang rasa mcm nak jer cuti setahun tanpa gaji dok rumah relax jaga anak tapi bile pikir keburukan yang bakal melanda baik la aku paksa diri g keje. Mihmihmih dalam hidup nih kalau tak da duit and dok mintak duit orang nanti bole dibenci orang.ngeng!!!!!

Keje nih sume kene settle sebelum aku nak bercuti 4 hari next week nak bawak anak-anak naik belon. Kang kalau la tak siap mau aku kena sumpah dengan peminjam.hahaha mau tak lena tidur ku.

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...