Friday, May 30, 2014

Cepatnye masa berlalu

Tengok kalendar tadi minggu depan Zahin Anaqi dah 2 bulan (5.6.2014). Cepatnye la masa berlalu. Means ada lagi 2 bulan nak bercuti berjimba kesana kemari. Pastu terpaksa rela bagi orang lain jaga Zahin sebab mummy dah kena kerje. Aduhai sedihnye.... Tapi sampai hari nih aku belum dapat pun pengasuh Zahin. Tak tau mana nak hantar dia nih. Sape- sape tau area Putrajaya ada pengasuh @ taska yang elok selain taska JPN bole la call aku nih.

Hari nih pendekar dua orang tuh Zara Zikri atok nenek dia jaga so rumah adalah sangat sunyi.vaaaa bantai tido je mummy korang takde sebab kurang bercakap dan kurang menjerit. Bahahaha kalau tak memang sore aku je la kat taman nih yang paling kuat. Rasanye bile dah beranak 3 nih aku rasa rumah dah macam haper. Kejap je bersih pastu sepah dengan mainan. Kejap je sunyi tengok tv baik-baik pastu melalak-lalak gado. Makkk aiiihhh tension wehhh.

Tapi laki aku ske aku dok rumah sebab dia balik rumah dah kemas,  kain baju dah berlipat dan yang paling penting dia tak payah buat kerje rumah 1 haper pun. Relax brader relax!!! Ecececehhh... Aku rasa tak kerje pun sama penat dengan kerje sebab nak handle anak lagi susah dari nak handle kerje. Weeee... So pendek citer aku memang tak sesuai ada anak ramai. Cukuplah apa yang Allah dah bagi kat aku nih. Jaga lah sebaik mungkin. Aminnnnnn

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...