Saturday, June 8, 2013

AMWAY

Aku nak buat pengumuman yang bahawasanya aku BUKAN STOKIS AMWAY. Aku nih cuma ahli biasa. Kalau sape - sape yang nak order barang AMWAY dengan aku, boleh tapi kenalah bagi masa 3-5 hari.
Sebabnya :-
1) Aku tak simpan stok kat rumah.
2) kalau barang yang korang order tak sampai rm100, delivery charge rm10 aku yg kena tanggung. Dah la aku niaga suka- suka je pastu untung x seberapa aku plak kna bayar lebih. So aku kna lah kumpul order dulu cukupkan rm100 baru aku order dari HQ. HQ hantar kat opis aku baru lah aku delivery kat korang plak

Untuk yang nak order set bersalin AMWAY,  yes masa bulan 4 aku ada buat promotion harga rm285. Sekarang harga rm300. Tapi kalau sape-sape yang nak order and boleh self pick up kat Putrajaya @ Bangi aky boleh bagi harga Rm285. Set tuh berat kakak oiiiii sebab dia set lengkap sampai ko habis pantang. Pastu korang kan tau bile due date ko nak meletup, order lah awal sebulan. Nih tadi ada sorang kakak kol aku nak order set nih tapi nak hari nih. Alasannya esok dia punye due! Logik tak???? Eh tak kose aku nak layan eh.

Last before aku tidur, kalau korang rase nak beli dengan aku lambat pastu kedai AMWAY tuh sebelah rumah korang jer, nah amik lah ADA no aku nih so korang boleh beli sendiri. 8436939 atas nama aku.

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...