Tuesday, June 25, 2013

Semedang Tutup!

Tadi pas solat maghrib bunyi whatsapp hurm bukak-bukak je tengok notice mcm tuh. Sepanjang aku enrolled Zikri kat Smart Reader nih 1 perkara je yang aku tak berkenan ada skit aktiviti je esok memang xda school. Dah tuh tak da plak replacement. Nih kan dah hujan so esok mestilah kurang jerebu tuh lagi pun bukannya korang belajo kat tempat terbuka. Kan dok dalam aircond apehalnya tak boleh bukak plak! Kalau dah tutup pastu bayar monthly kurang okey la skit. Ni bayaran tetap maintain! Disebabkan hati pun dah benggang sebab dah tutup 3 hari berturut-turut malas aku nak reply.



 Yang lain-lain memang okey la. Zikri pun dah boleh membaca and menulis pun so far so good. Rase berbaloi la bayar rm270 tuh. Tapi budak nih memang pandai asal aku suh baca buku je dia cepat-cepat cakap penat la lapo la eh macam-macam la alasan. Sampai aku dah naik angin ha baru dia baca buku tuh pun meleleh-leleh hinggus dari hidung.

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...