Monday, June 10, 2013

Lemaunya...


Malam tadikan aku tido dalam pkol 10 pastu pukul 3 boleh plak terjaga pastu aku paksa-paksa suh tidur lagi dia tak nak.. Pulak tuh bangun memang segar bugar.. Aku is malas lah nak bangun tengah malam nih nak buat apa plak. Nak menggentel mood tarak baik. Hahahahaha... Pastu aku main game sampai kol 5. Aduhai dah lah kalah pastu mata pun ngantok balik, baru nak lena tidur dah jam pun bunyi...

So pagi nih datang je opis mak aiiiiiii banyaknye keje. Kan jumaat aku cuti. Argh!! Lemau pala otak mak nih nak..... Tepon memang malas lah aku nak layan. Pssstttt bile dah tengah hari macam nih mula la bau-bau hangit sempoi-sempoi bahasa keluar....Bluuuuwwweeekkkk

**aku kan main game nih kan xpenah menang...sedih....dah banyak hari aku tersangkut kat level 65! help help help!


No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...