Wednesday, April 4, 2012

Zara owwhhh Zara ku sayang...

Semalam kan patutnye kena teruskan giliran bertugas dikaunter pertanyaan sekali aku bangun lambat.Pkol 8.30 baru terjaga sebabnye pas subuh tuh aku rase awal sangat so..mak pun nak melanding la kejap dok baring-baring plak dalam bilik yang redup makanya mak pun hanyut la dibuai mimpi..bangun-bangun je terus kena marah dengan si suami..aku diam je la dah memang bersalah...
Then si suami siap-siap ingatkan dia nak g keje rupenye dia nak amik MC.hehehehe..nak geng dengan mak lah tuh!pegi klinik dia kata dia migrain..hehehe dapat la MC sehari..terus kami merayap g Shah Alam uruskan hal belajar aku..pastu merayap dan merayap lagi..dan akhirnye hari nih aku dapat sambung MC..meh tgk nape...

kami g tgk ikan kat sek3 shah alam...si abg ok jew...


si adik merangkul kuat papa...


then menangis x berenti sebab tengok ikan yang banyak n besor2..


peace yo!


cuba ditenangkan oleh papa





x berjaya memujuk zara supaya jangan menangis makanya kami keluar dari situ


petangnye pegi alamanda plak


 banyak plak mainan nih kat alamanda...perabis duit aku je la








 malamnye terus muntah-muntah





dia terus demam dan muntah-muntah

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...