Wednesday, January 29, 2014

Kepala Ting Tong Ting Tong!!!

Adeh.. sakit kepala... Hari nih plak trun kena jaga call centre. Aku punye pening sampaikan aku tengok jew tepon tuh kelip-kelip. Puncanye semalam aku minum banyak btol air kopi. Ntah nape tetibe macam craving wawa sedapnye bau kopi. So pagi breakfast minum kopi, petang minum lagi dah malam pas makan aku minum lagi. Akibatnye pkol 3.30 pagi aku tak tido-tido lagik! Haiya!!! Ditambah malam tadi laki ku ngada-ngada demam plak so dia kata jangan pasang aircond kuat-kuat. Okey... Pasang 25c jer.. Pastu anak-anak sume peluh-peluh. Aku pun! Okey tak tahan matikan aircond terus bukak pintu bukak kipas. Dengan harapan udara kat luar tuh boleh membantu menyejukkan bilik. Adalah sangat harapan!!!!! Tak tahan nampak Zikri duduk bersila peluh-peluh tengah-tengah malam.. Bukak balik aircond 20c plak. Pastu agaknye laki aku terlampau sejuk dia blah g bilik tengah! Okey aku bangun terus on aircond 16c. Pergh terus lena! Gila btol sekarang tak boleh tido kalau tak sejuk. Aku siap tukar baju sebab bau peluh menganggu tidur ku.

Siyes aku preggy kali nih sangat lah menyeksakan! Dari awal bleeding teruk sekarang dah sarat memang letih giler.. Pastu back pain! Sangat-sangat sakit! Aku nih sampai kalau dah duduk aku tak nak bangun dah sebab bile bangun perghhhh sakit gilos! So sekarang memang sangat-sangat avoid perjalanan jauh. Laki aku ajak g outstation pun aku tak nak ikut. Kalau drive sendiri pun kaki kiri dah masuk nak angkat kaki kanan masuk kete pun amik masa. Siyes sakit gilerrrr!!! Hoiii cepatlah beranak!! Tak tahan sakit satu badan dah nih.. Penah 1 malam aku tido sekali bangun sebab sakit belakang. Duduk jer termenung tengok laki den hamboi-hamboi comel btol tido lena aku nih menahan sakit! Pastu nangis sorang-sorang hujung katil. Nak ngadu kat sape kan... Nangis sorang-sorang jerla.


No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...