Sunday, January 5, 2014

Salam Pagi Ahad

Pagi tadi bangun tidur pas subuh tengok dapur dah terang. Tengok-tengok laki aku yang dok kelentang kelentung masak.. I is malas nak layan so sambung tidur kat sofa.. Sakit pinggang aku nih tu yang bile bangun tido rasa macam tak boleh bukak mata. Baby Z nih plak asal malam dia main guling-guling sampai aku pun terkejut. Sekali bau menumis macam dah bau kari.. Okey takpe biarkan lah dia sebab jap lagi dia nak fly g Sabah plak.

Aku bangun-bangun dah pkol 8. Terus siap-siap nak hantar dia g airport sebab flight pkol 10.20. Sempat lagik singgah rumah sebelah tengok baby. Jiran sebelah baru bersalin. Aku setahun sekali je bercakap dengan bini dia tapi yerla dah nama jiran hadap jew lah.. Nanti laki aku bising kalau tak ikut!

Sekali dalam kete laki ku cakap dia dah siap masakkan aku kari ikan merah...Huhuhu yerlah bang saya makan kenyang-kenyang yer.. Balik jer rumah aku goreng bawang/cili/ikan bilis pastu tumbuk makan dengan kari ikan merah dia.WAWAWAWA sedap!!!!!! Senang kije mak nok tak payah susah susah masak hari nih...
Hew... Thanks ya!


No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...