Monday, March 24, 2014

Ipoh Mali!!!

Bersiaran dari bilik hotel hari nih... Weeee wi fi adalah ditahap maksimum laju so sangat best surfing and downloading macam-macam. Saje je ikut suamiku branch visit so stay 1 malam kat Syuen Hotel, Ipoh. Kebetulan cuti sekolah and aku pun cuti sampai Rabu. Plan asal nye isnin - selasa kat Ipoh dan Rabu-Khamis kat Kuantan.

Tapi tak sure lagi yang nak ke Kuantan tuh aku nak ikut ke tak sebab hazabnye dok dalam kete lama-lama tuhan jela yang tahu. Aku dah 20 kali tido dan bangun tido lagik bangun haih tak sampai lagi... Adeh!!! Siap la laki aku gelak dia kata tak penah tengok aku penat macam ni padahal g KL -Ipoh jew. Aku yang bawak perut so aku la yang tau macamne letihnye. Orang len tengok je mana sama feel dia.

Sampai hotel dalam 1.30 tadi pas check in laki aku mandi-mandi and terus g opis. So dia tinggalkan duit soh aku g makan dgn anak-anak atau amik room service. Aku g makan kat Secret Recipe kat bawah nih jer. Kedai kot main lagik beso tapi kek byk takde.. Order noodle in tom yam soup pun tak de.. Haih tutup je la kedai dik non sume takde! Last-last order 2 slices cake and grill black pepper chicken jew. Pastu naik bilik terus zzzzzzz.... Haippp heaven erkk orang g kije aku bergembire bongkang macam nih.

** untuk order Ephyra boleh je order macam biasa cuma takde COD sampai aku balik Bangi la. Sms / whatsapp :012-2265570

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...