Friday, March 7, 2014

March sudah

Arghhh dah masuk bulan mac dah...Haih cepatnye masa berjalan... Dah tak lama lagi baby Z nak kuar dah nih. Keadaan sekarang memang cepat letih and cepat je rase nak marah.. Yerla badan dah penat senang la nak ngamuk.Hehehehe... Pinggang memang tak boleh nak citer tahap kesakitannye.. Yang peliknye sakit memang belah kanan jew.. Kalau dah buat kije kat opis kan duduk je kan pastu nak bangun mak aiiiii hazabnye!!! Puh cepatlah bersalin tak sabo mummy nak berurut nak g spa sume..

Persiapan?? Macam nak sambut baby sulung! Ingat kan macam tak de baju je so asal kuar je g mana-mana nampak baju baby beli dan beli.. Sekali hari ahad lepas aku kira baju baby je dah ada 35 helai! Kihkihkih... Yang tak tahan laki aku cakap xpe pasni jangan rancang lama-lama cukup 2 tahun mummy kena pregnant lagi! Amboiiiii !!! Memang tak la kan! Cuma sekarang nak shopping untuk kelengkapan menyusu plak. Aku kan orang kampung so aku lagi ske baby aku full breastfeeding. Kalau orang bandar ske anak dia minum susu mahal-mahal so kalau bayar susu kat kaunter beratus-ratus siap jeling orang sebelah nak tunjuk anak dia minum susu mahal! Ngeh ngeh ngeh!!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...