Tuesday, March 18, 2014

Si pengotor

Aku balik kije awal kot tadi.. Puncanya tak tahan bau stokin budak depan aku nih. Punye la busuk kalah bangkai!!! Memang spoil la mood kalau dari pagi dia dh bukak kasut.. Ko bayangkan la kalau stokin tuh tak pernah dibawak balik rumah basuh. Hari-hari pakai stokin yang sama tak ke haprak baunye... Memang sialpalis btol!!!! Kalau seharian dia pakai kasut tibe dah petang jew aku dengar dia campak kasut dia kan haih memang cepat-cepat aku lari. Boleh rosak deria bau!! Kadang kalu dah tak tahan sangat aku perli-perli je dia tapi si bangkai ni boleh buat-buat tak paham. Aku seharian nih menahan bau sampaikan aku tutup hidung aku pakai tudung boleh bau downy ni pun kalah... Ha ape lagi aku pun blah g dok tempat orang len. Nasib la member aku nih cuti bersalin ada la jugak tempat nak merempat. Kalo tak memang seharian aku kena tutup hidung pakai tudung la... Ngok punye orang dah busuk pengotor suke-suke je korek hidung depan aku!!!!! Arhhghhhhh cepat la bersalin tak tahan aku!!!!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...