Wednesday, November 13, 2013

Ada ke patut???

Tadi tengah hari aku pegi beli makanan kat Perbadanan Putrajaya. Zikri request nak makan nasi ayam. So moh ler kite pegi ke situ sebab kat situ jer jumpa nasi ayam harga RM3.80 plus aku pun nak makan nasi goreng and masukkan duit dalam Maybank. Pastu baru nak pegi delivery Ephyra kat Kompleks E9. Sekali kan orang kat nasi ayam tuh boleh panggil Zikri ' Nah kakak, nasi ayam kakak dah siap!' Erk? Ko cakap dengan aku ke cakap dengan anak aku??? Kompius mak ko nih... Sekali kan dia cakap seksi lah kakak nih pakai seluar pendek pegi sekolah! Adeh!! Pitam! Aku pun cakap la ' dik nih lelaki la bukan pompuan'. Huhuhuhu tewos termalu! Kot iyer pun lah nak berbahsa basi sila tengok baik-baik hokey!


Mungkin sebab rambut Zikri dah panjang skit kot tuh yang nampak macam gurgurl...
haih harus pegi Alamanda hantarkan anak laki aku nih potong rambut.
Sekarang dah advance nak potong rambut + cuci sekali sebab nampak aku buat mcm tuh.
Apakah ko ingat murah nak buat service tuh?? Anak owh anak...







Muka boring tunggu customer mummy lambat turun.. Tapi aku rela lagi bawak Zikri g sana sini dari bawak Zara sebab dia mengikut perintah walaupun penat. Tak macam Zara, kalau dah penat dia ngamuk tak tentu hala. 

p/s: nak beli EPHYRA dengan harga promo?
sms/ whatsapp : 012-2265570


No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...