Tuesday, November 26, 2013

Sedapnya

Haih sedapnye petang-petang nih dapat makan coklat.. Nyum nyum nyum... Tadi pegi Guardian kat Alamanda sekali nampak coklat nih kat rak. Aik macam cantik jer. Macam sedap jer. Harga dalam RM6 ++ sekali makan alamak sedapnyer... Nyesal amik 1 jer. Tapi takpe hujung minggu nih laki aku nak g Langkawi nak mintak jasa baik dia lah belikan coklat skit untuk aku. Ngeh ngeh ngeh! Mak aku kan paling pantang la kalau time pregnant aku makan coklat @ kicap. Katanya nanti anak hitam.. Adeh! Tepuk dahi! Idok ler aku percaya.... Tapi bile dia cakap aku diamkan ajer lah. Kang kalau dijawab makin panjang lebor bebelnya.. Ngeh ngeh ngeh...

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...