Monday, November 11, 2013

Bantulah Alia Haryanie

Baru-baru nih ada terbaca 1 blog.. SEDIH! Aku rasa macam tabahnya la dia harungi segala macam penyakit yang datang kat dia.. Kadang bile pikir eh susahnya la hidup aku nih..Macam-macam lah benda jadi dalam hidup aku ni yang buat aku sampai sesak nafas tapi rupanya ada orang yang hidupnya lagi susah dari aku.. WA... kena banyak bersyukur lagi nih... Well, Alia nih bukan lah kawan aku @ sedara mara aku.. cuma aku sangat - sangat simpati dengan apa yang menimpa dia. Kalau korang ada duit lebih, hulurkan lah sikit pada mereka yang memerlukan macam si Alia nih ya.. Boleh baca kisah hidup dia kat sini KISAH ALIA..

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...