Wednesday, December 4, 2013

Pembawa Sial?

Baru-baru nih ada gado-gado skit dengan seseorang tuh..
Bukan kuih gado-gado orang indon punyer tuh. Hew hew hew..
Sekali dia cakap aku nih pembawa sial....
Erk???
Aku macam blurrrr... 
Katanya dari dulu lagi sampai sekarang aku nih pembawa sial.
Kalau lah dari dulu sejak kenal aku nih, aku pembawa sial, dah macam-macam peningkatan hidup dia capai.
Aku pun tak penah plak kacau hidup dia.
Menyibuk hal dia pun tak penah.
Seingat aku lah aku tak penah lagi campur hal dia.. 
Sebab aku pun tak suke orang kacau hal aku so aku memang tak kan buat macam tuh kat orang.
Tak kan lah sebab dia stress dia ada hak nak cakap macam tuh kat aku?? 
Feeling sangat down dari hari tuh lagi... 
Sampaikan aku baca whatsapp dia berulang kali. 
Siyes.. Bukan haper aku nak pahamkan setiap patah ayat yang dia bagi kat aku tuh.
SANGAT MELUKAKAN HATI!
** Lap air mata**
**Lupakan dia**
** Tak elok orang mengandung bersedih-sedih**
** Jangan kawan dengan dia lagi**



No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...