Thursday, December 19, 2013

Petang-petang nih bile kenyang....

Perut kenyang pas makan lunch, mata pun zzzzz... Huhuhuhu... Tadi lunch mama masak kari ayam + ikan masin goreng dengan cili and bawang (tapi aku tak makan ikan masin, aku amik bawang and cili jew) dengan sup sayur. Zikri makan bertambah-tambah sampai 3 kali. Fuh gemuk lah ko nak duk kat rumah. Zara plak masa aku balik tadi tido sebab dah penat main and kenyang makan nasi goreng. Mesti budak-budak nih terlebih makan.. Yerla dulu dok taska makan kena catu nih dok kat rumah dengan atok dan nenek heaven lah. Kejap-kejap makan nasi, pastu makan biskut pastu minum air teh pastu makan buah... FUH!

Pastu baru nak lelap mata mama dah ajak pegi Petronas sebab remiser dia kol kata ada saham baru nak publish so kena pegi beli. Haih.. baru lah aku nak tido sekejapan dengan anak-anak aku.. Aku hantar jelah mama masuk petronas pastu aku pegi beli aiskrim nih :

Fuh sedap gilos! Dah la panas kan pastu dapat makan aiskrim sambil bukak aircond kuat-kuat.. Sekali ada plak aku kedengaran bunyi hon. Aku toleh la kan... Apehal ko nak hon-hon aku plak. Rupenye dia nak masuk parking aku. Sape lah yang nak keluar parking dol! Mak aku tengah berbaris kat ATM tuh nak beli saham. Ko sila pegi cari parking tempat lain. Aku nak makan aiskrim.Kihkihkihkih....

Pas dah settle semua aku masuk opis lah kan.. Haih perut kenyang suke hati sekali................!!!! ARGHHHHH!!! TENSI TENSI TENSI!!!! Nape lah aku duduk kat opis nih mengadap si bujang kaki busuk.. PHEW..... Boleh mati sesak nafas! Busuk nak mampus! Aku siap sembur dengan Glade tak jalan!! Haih... Sila la kawin dengan segera supaya ada isteri yang boleh tolong basuh stokin ko tuh.. Dulu kan laki aku masa bujang kaki dia busuk gak lah.. Tapi bukan busuk tahap gaban macam nih. Pas kawin dia wangi jew... Kalau dia balik malam sekali pun belum penah lagi lah aku nak termuntah bau dia. Nih budak nih hoiiii lipas lalu bawah meja pun boleh maut lah!

No comments:

Post a Comment

Resepi Lempeng Lembut Gebu

Menu sarapan pagi hari ini ialah lempeng gebu cicah sardin. Buka periuk nasi ada lagi baki nasi semalam. Terus laju kopek bawang, cili api s...